Tuesday, December 15, 2009

Help! I'm in dilemma!

Photos from Button My Buttons

Ok here it is. I MEMERLUKAN bag baru to class. I've been using izzat's bag since like entah i pun tak ingat bila. Since we're just good friends rasanya. Masa tengah gedik-gedik entah macam mana boleh end up guna his bag. Sumpah bukan i yang mintak ok. He just lent his bag time tu *haaa soo sweet* Maybe he noticed i tak ada bag bersesuaian to class. hahahaha.

SO NOW I DECIDED TO BUY A CLASS BAG for myself (baru sekarang kau nak beli kan?!)
Ok gambar kat atas tu, for sure Im not going to buy both (kalau korang nak belanja lagi satu takpe jugakkan. hehehe.. *seducing face sikit*) The problem is I love both but kena beli satu aje. Help me pleaseeee people!

I suka yang the 1st one tu sebab its simple, brown, something u can use everyday, match with any clothes but the green one is nice too. Love the stripes & of course green, izzat's favorite color, but the white part? errrr... macam cepat kotor je especially my course subjects yang banyak main with charcoals, paints, inks & all (jaga bag baik macam mana pun last2 mesti kena jugak)

Please help me decide. Dah lama nak beli bag from Button My Buttons but their bags are quite expensive for just this kind of bags but this time they're HAVING A SALE!! Minus RM20.00 for this bag! So I've to grab em fast! Your advises/opinions sangat saya appreciate ;D

psss... nanti korang boleh bangga lah. "aku yang tolong medi choose bag ni" wahahaha..

Photo from Button My Buttons

Baju ni pun dah lama nak beli. Lebih dari setahun kot tengok online je. Tak turun-turun pun harga dia. Its RM159.00. errrrr.. forget it lah ;)

P/S: Sayang, tak bermakna i akan beli bag baru i akan stop meminjam bag dari you. So you tak boleh rasa lega lah. hehe ;p